Home

Platåsko 70 tallet

Det glade 70-tallet har tatt dagens moteverden med storm. I likhet med velur, slengbukser, maxikjoler og mønstrete bluser, har 70-tallsinspirerte sko blitt hyllet av den velkledde moteeliten. Fra lave trehæler til skyhøye platåsko, her på Zalando.no finner du utallige lekre varianter, med ultrakule detaljer som frynser og slangeskinn Slike sko ser man jammen ikke ofte nå for tiden, men på 70-tallet ble de ofte brukt av menn både til hverdags og på dansegulvet. De kan likevel være noe vanskeligere å danse i, så det gjelder å øve litt på forhånd, for de hører likevel hjemme på dansegulvet! 70-talls Platåsko Herre Hvite fører deg rett tilbake til 70-tallet Originale 70-talls platåsko med korksåle. Kjøpt i Amsterdam, originale fra 70-tallet, tysk merke, står str. 4,5, men tilsvarer norsk str. 36. Behagelig og lette å gå med pga platåsålen i kork. Korksålen er noe værbitt, men ellers i riktig god stand. Kvalitetslær 70-talls Platåsko Rockstar lyser av glamour og ingen kommer til å kunne holde blikket unna dem i løpet av kvelden. Vis hva de er god for ved å svinge deg ut på dansegulvet! Finnes i størrelsene 43, 45 og 4 Platåsko i 1960 1960 var en spennende tid for mote. Gjennom hele tiåret, og godt inn på 70-tallet, politiske og økonomiske endringer over hele verden påvirket hvordan folk kledd og uttrykte seg gjennom klærne. I løpet av den tiden, stiler ansett ukonvensjonell i fo

Platåsko er en stilig skotype som gir deg et lite løft i hverdagen (eller på fest), og finnes i utallige varianter. Dersom du er av den litt mer vågale typen som ikke er redd for å skille deg ut kan du gå for skyhøye støvletter eller pumps Det glade 70 tallet bestod av diskokuler, platåsko og The Bee Gees. Syttitallet er kjent for sin eksentrisitet, og mange vil kalle syttitallet for schizofrent. Ting skulle gjerne være litt sprøtt og «utafor». Mye farger, store sko, tettsittende klær og mye glitter og glam. 70-talls klær: moten for kvinnerbestod av snekkerbukser, silkebluser, poncho, bh-topper, selebukser, omslagskjole. Mote og smykker av 70-tallet var lik de meldinger og folk i tiden - høyt og alt annet enn diskret. Lyse farger, eksentriske design, stort hår og enda større bukser preger utseendet på 1970-tallet. Platåsko . I løpet av 1970, plattform hæler hevet fra 1/4 tommer til 4 inches. Både og menn og kvinner kledde platåsko 70-tallet på detaljer. Vil du ta den helt ut med 70-talls klær, som for eksempel i en temafest, kan du lete etter plagg med paisley- og batikkmønster, og psykedeliske blandinger av sterke farger. Gå på jakt etter lange, hippie-inspirerte kaftaner à la Joni Mitchell eller både bukser og topper i glitrende paljetter som Cher Den økonomiske krisen i 1970-årene medførte at mange designere beveget seg mot det klassiske, det trygge og konvensjonelle. Motedesignerne var ingen unntagelse, men dramatiske forandringer skulle komme. 70-tallet er blant annet kjent for sin popkultur, diskotek og klær som slengbukser og platåsko. Tidlig på 70-tallet vedvarte holdningene som kom på 60-tallet, mens den siste dele

Kjøp 70-talls sko på nett Zalando

1. nes vi sånt som Abbas hvite platåsko. Få discostilen fra 70-tallet og 80-tallet med disse platåskoene for kvinner. Bruk skoene til John Lennon mod parykk, psykedelisk skjorte og slengbukser. Kostymet passer perfekt til karneval, utkledningsfest og halloweenparty. Vaskeinstruks: Må rense
  2. 70-tallet. Farger. Slengbukser. Platåsko. ABBA. KISS. Sex Pistols. Bob Marley. Village People. Donna Summer. Watergate. Deep Throat. Baader-Meinhof
  3. 70 talls klær er inn som aldri før når det gjelder 70 talls fester. Kostymer.no har akkurat det du trenger! <br><br> 70 tallet var det utrolige tiåret der alt var mulig. Neida, ikke bare slengbukser eller stilettsko for menn. Men et tiår som var både moderne og uskyldig på samme tid. Trenger du 70 talls kostymer eller 70 talls klær for din temafest om syttitallet
  4. Jeg var barn på 70-tallet. Slengbukser og platåsko var typisk mote da. Det var også bluser/skjorter med lange snipper og pannebånd. Klærne på 70-tallet var gjerne fargerike og med store mønstre. Hotpants og lange støvler som du nevner, er også aktuelt. For inspirasjon kan du ta en titt på artister som var populære på 70-tallet
  5. 70-tallet var også tiåret da de store designerne som Givenchy, Oscar de la renta, Yves Saint Laurent, Marc Bohan for Dior og Karl Lagerfeld for Chloé etablerte mer publikumsvennlige kolleksjoner til salgs i større deler av verden enn tidligere

70-talls Platåsko Herre Hvite Partykin

Platåsko kjennetegnes av tykke såler som både gir ekstra høyde og stabilitet. Hvis du ennå ikke har et par platåsko i garderoben så har du kommet til riktig sted. Her hos Zalando byr vi på en rekke platåsko for trendbevisste kvinner Hvordan var det å være ungdom på 70-tallet? Jeg har funnet 5-års dagboken min fra 1975-1979, og med bakgrunn i den vil jeg gjenoppleve disse årene, og reflektere over hvordan samfunnet vårt var den gangen. Jeg er født i 1961, bodde på Vøyenenga i Bærum og gikk fra høsten 1975 i 8.klasse på Hauger ungdomsskole Filmen Saturday Night Fever gjorde flere klesplagg populære, senere på 70-tallet. Platåsko, vide bukser og dressjakker med matchende vester var noen av disse. For kvinner var skjørt i tre forskjellige lengder populære: Mini-skjørt som ofte er så korte som mulig, midi-skjørt som gikk ned til midten av leggene og maxi-skjørt som gikk ned til anklene Lolita er en motestil og subkultur som oppstod i Japan. De fleste mener at det som definerer stilen er barnlig uskyldighet og gammeldags eleganse. Lolita er åpenbart inspirert av stiler fra den victorianske perioden, og rokokkotiden, men man vil også finne innflytelse ifra den edwardianske perioden, og til og med noen amerikanske klesstiler ifra 40-50-tallet Bestselgere Menns Platåsko på Stylight › 26 artikler Salg: opp til −40% Menns kolleksjon 2020 10 merker » Kjøp nå

Det glade 70 tallet bestod av diskokuler platåsko og the bee gees. 70 talls klær menn. Finn frem fjærboaen og et par funky briller glitter og glam. Det var den tiden da jentene hadde kjempestore briller håret var langt slengbuksene var vide og mennene lot barten gro

I år er det platåsko inspirert av 70-tallet som er den store skotrenden. Det eneste problemet med det, er at samtlige er ekstremt dyre. Så dyre at også du mest sannsynlig må være nyforelsket i Paris og småbrisen på fjerde dagen for å kjøpe dem. Jeg skulle gjerne tipset dere om noen billigere alternativer,. Mote og smykker av 70-tallet var lik de meldinger og folk i tiden - høyt og alt annet enn diskret. Lyse farger, eksentriske design, stort hår og enda større bukser preger utseendet på 1970-tallet. Platåsko . I løpet av 1970, plattform hæler hevet fra 1/4 tommer til 4 inches. Både og menn og kvinner kledde platåsko Lordens lister handler denne gang om ting han savner fra det fargesprakende 70-tallet. 70-tallet. Farger. Slengbukser. Platåsko. ABBA. KISS. Sex Pistols Hippietiden var på slutten av 60-tallet, men det var først på begynnelsen av 70-tallet at den ga seg utslag i moten. Typisk i motebildet var: * Slengbukser med høy midje i demin og trompetermer på gensere. * En periode var det in med snekkerbukser. * Platåsko - og platåstøvletter. * Tresko Platåsko het de. Og folk stolpa rundt som om ankler var tilbudsvare på EPA. Badebukser var enten Speedo eller noe som lignet på Speedo, og det var helt greit. TRYKK PÅ SIDE 3 FOR Å LESE ENDA MER OM 70-TALLET. Brødmat. Det var ikke noe som het yoghurt, skyr eller rislunsj

70-tallet Stilikon: Farah Fawcett. I dag er denne stilen tilbake for fullt, og vi er superhappy for det! Slengbukser, buksedresser og platåsko var it-plaggene på 70 tallet,. Love & peace - 70 tallet I etterkant i av ungdomsopprøret i -68 ( i Norge 70) fikk vi igjen en oppblomstring av nye stiler. Helt spesielt for dette tiåret er at moten er androgyn - slengbukser og platåsko var både for gutter og jenter- det var nytenkning Stikkord for 70-tallet:-Midtskill og volum i håret-Platåsko-Slengbukser-Olastoff-Lange kjoler-Brede bremmer på hattene-Fargerike mønstre-Disco-Rysjer-Store krager. Kjolen jeg har på meg på bildene kan passe fint inn i dette tiåret. Det kan godt være at den faktisk er fra rundt denne tiden originalt

Originale 70-talls platåsko med korksåle - Epl

1. HØYENHALL: Nå har du sjansen til å gjenoppleve det glade 70-tallet! Fuzzy dice, fete amerikanske muskelbiler, vegg-til-vegg slips og platåsko. Storblomstrede tapeter i grelle farger. Mørke panelplater i stua. Harry hele veien . Østre Aker Musikkorps ønsker velkommen til 70-talls konsert fredag 11. juni klokken 19
  2. I HVITT: Hvite dresser har vært et plagg ABBA alltid har trivdes i. I dag står Frida bak skidressdesign i samme stil. Foto: All Over Press Vis mer Abba Tok verden med platåsko og tricoter En av de store moteikonene på 70-tallet var ABBA-Frida
  3. FILM: Åh, 70-tallet. Krølltanglugg, polyesterklær og platåsko. Råharry biler, trailerbarter og diskodans. ABBA, Barry Manilow og K.C. & the Sunshine Band

(SIDE2): 70-tallet blir det kuleste til sommeren, mener Side2. Vi gir deg derfor en guide til de riktige 70-talls plaggene her - og bruker Mischa Barton som stilikon. Se Mischa og catwalkens guide. Gary Glitter hadde sin storhetstid på 70-tallet, da han steg til stjernene med sine enorme parykker, platåsko og glorete kostymer. Hitene hans inkluderer «I'm the leader of the gang (I Am. Cats In Space er enkelt og greit 70-tallet for alle pengene. De er ikke like gode som bandene de etterligner, inkludert ELO og 10cc, men har en høy feelgood-faktor. Dette er lyden av glitrende platåsko, trange jumpsuits og langt hår. Etter sju kutt følger en like lang rockeopera om figuren Johnny Rocket, noe jeg godt kunne klart meg uten 70 talls Platåsko Hvite Dame Produkt 12/993. Tilbake . Produktliste . Neste. 70-tallet er blant annet kjent for sin popkultur, diskotek og klær som slengbukser og platåsko. Tidlig på 70-tallet vedvarte holdningene som kom på 60-tallet, mens den siste delen av tiåret festet ungdommene i glitrende discoklubber og tettsittende klær

Det skal glitre, skinne og ose av disco feber 70-tallet er blant annet kjent for sin popkultur, diskotek og klær som slengbukser og platåsko. Tidlig på 70-tallet vedvarte holdningene som kom på 60-tallet, mens den siste delen av tiåret festet ungdommene i glitrende discoklubber og tettsittende klær. 70-tallsklær var som regel trange, mye glitter og størrelsen på slenget i buksene var. Lær definisjonen av platåsko. Sjekk uttalen, synonymer og grammatikk. Bla gjennom brukseksemplene platåsko i den store norsk bokmål samlingen 70-tallet. I dag skal det handle om 70-tallet. Her på arbeidsrommet jeg sitter og skriver, er jeg omgitt av denne fargerike, blomstrede 70-talls tapeten, og da er det jo naturlig å bli inspirert til å mimre litt tilbake til tenåringstiden min, da alt i huset var tapetsert i naturfarget strie, koreapanel eller slike stormønstrede tapeter i brunt, grønt eller oransje Mote er skiftende smaksretninger innen kunst, arkitektur, klesdrakt, levemåte og så videre. En mote oppstår når en gruppe mennesker lar seg lede til å følge bestemte forbilder. Ved dette tilfredsstilles kravet til sosial tilpassing, og man slipper å ta egne standpunkter. Fordi moten vanligvis er mangfoldig, forandres og stadig utvikles, kan det likevel være mulig å få tatt hensyn til.

Glamrock, platåsko glitter og stener - 70-tallet har flust av stiler å leke seg med. Vivienne Westwood gikk i spissen for punkerstilen med hullete T-skjorter og skinnjakker. Alt fra punk til den skinnende og glamorøse disco-stilen er innafor denne våren Klær fra 70 tallet vs; Når jobben var gjort, sto vi samlet og hostet og spyttet ut av vinduet i 7. etasje. Personlig var jeg så jålete at jeg fikk tak i ei lita støvmaske i stedet for gas-klutene som var støvmaske den gangen. Noe senere da jeg jobbet på Cu- lutinga, hadde vi en kraftig eksplosjon i lutegasskjelen på Lurgiovnen

70 kostyme med 100% Prisgaranti - Rask levering med Bring - 30 dagers åpent kjøp på ditt 70 - Alltid det største og billigste utvalget på Temashop.n Jeg begynte min akvaristiske karriere på midten av 70-tallet etter å ha arvet et gammelt rammeakvarium fra min farmor. Det hadde stått i hennes kjeller i en del år etter at min farfar tok sitt siste vannskift i 67. Jeg begynte selvfølgelig med ferskvann, og min far fjernet all gammel kitt og kittet karet på nytt Her er det lagt ut ressurser innenfor området musikk og kultur for elever frem til 10.årstrinn Rockens røtter []. Rockemusikken ble for alvor populær på 50-tallet, men har røtter lengre tilbake enn det. Opprinnelsen til den startet da afrikanere ble tatt til fange og fraktet til Amerika for å jobbe som slaver

70-talls Platåsko Rockstar - Partyking

70-tallet var jo langt, og stilen tidlig på 70-tallet (flower power, fargerike gevanter) var veldig ulik den sent på 70-tallet Platåsko og slengbukser, men platåsko er vel ikke å anbefale til småjenter kanskje. 0. Siter; Del dette innlegget. Lenke til innlegg Del på andre sider Disco - Stilen var en annen stil som gjorde seg sterkt gjeldende på 70 - tallet. Det skulle være slengbukser, platåsko, gloss og glitter. Det var populært med klær i metallik - og neonfarger. Abba og Charlies Angels var trendsetterne. 1970 - Tallet Sminke Klær: - Glamorøse buksedresser i silke - Skjortekjoler og utsvingte maxi - skjør 70-tallet; Robert Redford, Mick Jagger og John Travolta. Discoens tiår bød selvsagt på en lang rekke overdådige antrekk og klesstiler, men Robert Redford holdt seg til en mer maskulin versjon. Redford ble kjent som tiårets kjekkas, og det er faktisk vanskelig å finne bilder av ham fullt påkledd fra denne perioden

Platåsko i 1960 - gtgrafics

Platåsko - FOOTWAY

Det er lett å argumentere for at 70-tallet var tiåret den gode smak hoppet over. Fotformsko og slengbukser, i overkant spraglete skjortemønstre og skortesnipper du kunne lette med, platåsko, månestøvler, cordfløyel og polyester SKI: For tre år siden serverte Ski Rockteater showet «Puddel og Pyro» og ga publikum 80-talls kick for alle pengene. Det fortsatte året etter med «Splitter pine» -norske hits gjennom 25 år. Fredag og lørdag går et nytt sammensatt ensemble på scenen i Rådhusteatret i Ski, til en 70-tallsfest, i invitasjonen beskrevet som «Disco Inferno» Tilbake til det glamorøse 70-tallet med disse platåsandalene. Den varme brunfargen gjør at de passer til de fleste hudtoner. Sko fra DNA, 799 kr. 12 / 16 Gå for et enkelt og elegant par platåsko om du ikke har så mange fra før av. Disse går til det meste på grunn av både farge og form! Sko fra www.nelly.com, 399 kr

70 talls klær RiffRaff

Høyt liv - maxiskjørt - platåsko - dyreprint - Jeg har fortsatt til gode å se én jente som får fin rumpe i denne Her er klærne gutta hater. HØYT LIV: Gutta hater dette. Vi elsker det! Men nå er 70-tallet over oss, og slengtrenden er tilbake for fullt. Og tro det eller ei, men den er flatterende på de fleste kropper Sjekk platåsko oversettelser til Engelsk. Se gjennom eksempler på platåsko oversettelse i setninger, lytt til uttale og lær grammatikk Personvern og cookies. Direktesport er en del av Amedia, og vi er ansvarlig for dine data. Vi bruker cookies og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene du ser og bruker

Typer Populære Klær og smykker på 70-tallet - gtgrafics

Platåsko møter bukser med høyt liv. Klærne på 70-tallet i en hverdagsvariant: Kombinér en shorts med høyt liv i mørkeblå denim med et midjebelte med fargeglade nagler, en mønstret halternecktopp og platåsandaler. 2. Peace! Flower-power-stil 70-tallet, sporty og etnisk. Sara Winter i Skobranschrådet pekte på tre av vårens viktigste skotrender under fjorårets sko- og veskemesse. - Med sine platåsko og chunky kilehæler er 70.

Klær fra 70-tallet - Frete

-Stella McCartney platåsko med korkhæl har solgt bra. Den er inspirert av moren Linda McCartney sine sko på 70-tallet, forteller Annabel. Tror du den klassiske treskoen også vil kunne bli trendy igjen? Nå so Til det fargerike 70-tallet med platåsko og slengbukser. - Det var et magisk tiår. Moten, og ikke minst musikken, var helt unik, sier tobarnsmammaen mens ABBAs «Waterloo» fyller rommet Tantes psykadilliske bluser og lærstøveletter fra 70-tallet derimot, de bruker jeg gjerne. Selv om de kan ha litt platå. Men 90-talls baby Spice platåen, den gir jeg gladelig videre til neste generasjon Og det trenger ikke være platåsko à la 70-tallet. Hæler på bare noen få centimeter vil få deg til å gå penere og med økt selvtillitt. 3. Eminem CD. Hva er noe av det første gutter oppsøker når de er hjemme hos en jente? Jo, CD-samlingen hennes På den tiden kunne ikke folk i Estland dra ut av landet for å kjøpe varer, og heller ikke importere varer som jeans, platåsko, merkeklær som skjorter, bukser, antrekk m.m. På 70-tallet gikk det ingen båter fra Stockholm til Estland, men man måtte ta båten fra Stockholm til Helsinki og deretter fra Helsinki til Estland

Mote på 1970-tallet Trendsettern

1. 70-tallet hadde skikkelige slengbukser. Alt som har kommet etterpå har bare vært tant og fjas. Nå levde ikke jeg så veldig på 70-tallet, men pappa skjønte tydeligvis fort at jeg kom til å elske de buksene, så han hadde spart et par bukser som jeg kunne bruke da jeg tok 70-tallet tilbake på 90-tallet en gang
  2. Endelig på lager igjen! Høye platåsko i svart lakk. Finnes størrelsene 37(UTSOLGT), 38, 39, 40 og 41(UTSOLGT). Brede legge
  3. 70-tallet videreutviklet hippie-stilen fra slutten av forrige tiår, og vi fikk en herlig overdose av slengbukser, blomster, hodebånd, glitter og platåsko. annonse. Håret var tydelig bohemsk, og det var ikke nødvendig å vaske det hver eneste dag

smp-stories-top-widget. Få norske menn som er født på 60— og 70-tallet har unngått å høre om KISS, bandet som tok verden med storm da de med sin karakteristiske sminke, platåsko, ekstravagante kostymer og tunge rock klarte å skape seg en uimotståelig aura som har sørget for 80 millioner solgte album og hardbarkede fans over hele kloden Endelig tilbake på lager! Verdens kuleste støvletter! Høye platåsko i Hvit lakk. Finnes i størrelsene: S= ca 37/38, M= ca 38/39, L= ca 39/40. Brede legger er en saga blott, disse har fantastisk stretch. Husk å oppgi din størrelse i kommentarfeltet ved bestilling av varen. Kr 699,-Førpris 1190,

70-talls

pilotbriller og platåsko. Siter; Del dette innlegget. Lenke til innlegg. Johannne 0 Johannne 0 Medlemmer; 0 258 innlegg; Rapporter innlegg; Skrevet 6. april 2008. Kan noen gi meg info om moten på 70 tallet? Klesstil(er), hårstil(er), mote generelt osv.. Sånn som nå, er det mange av motene fra 60-70-tallet som kommer tilbake. Men uansett, kanskje det er tanken på at de som var datidens sexbomber nå er i 40 årene som legger en demper på mitt syn om skjønnheten på folkene fra den tiden. MEN, slengbukser og platåsko er mye mer kledelig på ei 15 år gammel jente i 1999, enn det var på. 70-tallet er blant annet kjent for popkultur, diskotek og klær som slengbukser og platåsko. 70-tallsklær var som regel trange, hadde mye glitter og størrelsen på slenget i buksene var jo større, desto bedre. Håret skulle være skyhøyt og stort. 80-tallet var da vi ønsket krepptangen hjertelig velkommen 2. Inspirert av 70-tallet. Høstmoten henter inspirasjon fra ti-året som ga oss slengbukser, teddy-jakker, cord og storblomstrete mønster. Bukser med høyt liv og vide ben, vest, jakke med teddyfôr, poncho eller cape, høye støvletter i brunt skinn, cordbukser og skjørtelengde rett under kneet er noen stikkord denne sesongen Vis mer Platåsko a la 70-tallet med Blondie-trykk. (www.MoselyMeetsWilox.com) Vis mer Naturen inn i stua er en tydelig interiørtrend (kr 1690, Kvist). Vis mer Solide indiske lassibegere med mønster i sølv og gull (kr 140 stk., Linneas Hage)

70 talls Platåsko Hvite Dame Festkompaniet

Det tyske merket så dagens lys for første gang på 70-tallet, men det var nok først på 90-tallet at vi for alvor ble kjent med høye Buffalo sko. Nå er de tilbake! Uansett om det er nostalgi eller ren motebevissthet, så er et par platåsko fra Buffalo uunnværlige ABBA kledde seg i utspjåkede klær grunnet skattefradrag. Den svenske suksessgruppen hadde sine grunner for å ikle seg hotpants, buksedresser og platåsko på scenen Festivitas hyller 70 & tidlig 80 tallet med stort utvalg av disco & pimp kostymer. Store hår og vide busker er stikkordene. Ta en titt på festivitas.no for mer Tidlig på 70-tallet gjorde blomster, farger, mønstre, høyhelte - og platåsko sitt intog for fullt. Dette skjer grunnet hippibevegelsens framtog. Langt hår ble mote blant menn, og kvinner brukte store øreringer, armbånd og blomster i håret Love Street Vintage Malmö: I Kärleksgatan 5 finner du fantastiske Love Street Vintage - et paradis for alle som elsker det glamorøse 70-tallet, paljetter og platåsko. Her kan du finne alt fra vintage Dior til perfekte bikerjakker

Inspirerende motebilde på 70-tallet | Bodils lille blogg

Topp 5: Derfor var 70-tallet best ABC Nyhete

Det glade 70 tallet inneholdt: dongri/denim, bukser med sleng, store mønstre, fløyel, semsket skinn, platåsko, frynser, bohemske lange kjoler og heklede plagg. Med andre ord typiske 70 talls klær som hippiestilen, flower power og disko som var veldig «inn» På 70-tallet hadde jeg høvelig langt hår, gikk i slengbukser, og brukte platåsko i en periode. Klikk og les om mitt 70-tall. Hele bygda var vår lekegrind. Det trengs ei bygd som Grov for å oppdra et barn. Klikk og les om oppveksten i verdens fineste lekegrind Hvem husker UCLA genseren som var så populær på 70 tallet, sossejakken som alle måtte ha; eller kassebuksene (det som var satt sammen av fire deler i dongeri); mine første platåsko som trettenåring; ja jeg tror nesten det var hakket høyere den gang, Lee cooper,Wrangler etc. jeg tror ikke jeg var så mye annerledes enn mine tennåringer av i dag. e

70-talls klær - Kostymer

103 people tagged with #photography Doug Alder. northern_invader@pluspora.co Mamma Mia!» har premiere denne helgen og det loves at man blir sittende å synge med og kanskje til og med danse i kinosetet. Det er diskofeber i byen

For noen er kanskje fete biler det man forbinder med 70

Jeg spør Kari hvordan det var å være ungdom på 70-tallet. Hun forteller at det var helt annerledes fra i dag. Det var en helt annen mote. Det var slengbukser og høye platåsko som gjaldt, og klærne skulle være funky. I dag er det veldig blandet mote, man har forskjellige stiler og klessmak Og hva er vel flottere enn å style dem slik man gjorde på 70-tallet, - med høye platåsko og sko i flotte farger. Vi har fått inn vårnyhetene fra Jeffrey Campbell ,og de passer perfekt til denne looken. Merket ble startet i Las Vegas for 10 år siden Kjøp noen pent brukte platåsko fra 70-tallet og ta av dørene. Da har du brems nok. Eller bare ta av gulvplaten på førersiden, og bruke Fred Flintstone-metoden Det er kjekt å se at noen her på sentralen også har et forhold til musikk, og ikke bare stereo. Da er tiden inne for å se hva vi husker fra 70tallet. Keith Richards sier jo at for han er dette tiåret så og si slettet fra hukomelsen. Motebildet besto av platåsko, slengbukser og senere nagler og.. De ser ut som Kiss, høres ut som Kiss, men er Kliss Lik. Fire hedmarkinger i 40-årene går knallhardt inn for å etterligne favorittbandet Kiss til så å si minste detalj

• Paintball evje.
  • Wookieepedia ahsoka tano.
  • Røyke fisk selv.
  • Webuntis gs offenburg.
  • 22 juli tv2.
  • Selo zok mot migrene.
  • Eames lounge chair pris.
  • By i luxemburg kryssord.
  • Undervisningsopplegg prosent.
  • Stellenangebote mfa polizei.
  • Nordschleife rental car.
  • Ikea skjenk bestå.